keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Muita kiireitä...

Anteeksi kamalasti kun en ole ollenkaan kirjoitellut tänne blogiin.
Se johtuu siitä, että on ollut muita kiireitä. Olen nimittäin aloittanut Littlest Pet Shop-videoiden tekemisen!! Jos/kun tiedätte mitä petshopit ovat ajattelette ehkä että ne ovat lapsellisia. Joo, mutta, itse näytteleminen olisi hankalaa monestakin syystä, barbeilla (yhtä lapsellisia) olisi hankalampi tehdä ja ne vievät enemmän tilaa, joten petshopit ovat parhaita. Sitä paitsi you tuben paras (mun mielipide) LPS-videoiden tekijä on 14v. ja hän sanoi, että siellä on myös 18 vuotiaita jotka tekee petshop videoita. Siihen siis menee paljon aikaa joka muuten olisi ylimääräistä. :) Jos kiinnostaa voitta katsoa niitä tästä osoitteesta: http://m.youtube.com/user/kristalli2 

Olin taas sillä kaverilla yötä josta puhuin edellisessä tekstissä. Katsoimme hänen hamsteriaan:
Minä: Mäkin haluaisin hamsterin!
Kamu: Miks sä et voi ostaa?
Minä: mun äiti on allerginen hamsterin purulle.
Hetken hiljaisuus.
Kamu: Hommatkaa Mörtti Röpöä.
Sitten mä nauroin ihan hirveästi. Ehkä voit kuvitella miten hassulta se kuulosti. Nimikin on niin outo. O_o  
Me ehkä testataankin sitä Mörtti Röpöä.

Sitten. Meidän perhe lähtee ensi vuoden huhtikuussa (kai) Saksaan. Oltaisiin siellä noin kolme kk..
Isi menisi sinne jo aikasemmin ja olisi siellä puoli vuotta. Se on hänen työmatkansa. 
Me pidettäisiin siellä varmaan toista blogia, joten silloinkin tänne kirjoittelu jää vähemmälle... On se kyllä aika siistii.

Mutta tänä kesänä me mennään Gran Canarialle viikoksi kesäkuussa. Jee!!  Siitä en nyt ehdi kertoa muuta. 

Nähdään!/Kirjoitellaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti